Автор Тема: Да сравним кандидатите за кмет на Сливен!  (Прочетена 27474 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

dj_ivan

  • Гост
Сравнение между личните и професионални качества на кандидатите за кмет на Сливен

Тук можем да обсъждаме личните и професионалните качества на кандидатите за кмет на Сливен

Образование
Лични качества
Личен чар (харизма)
Управленски опит (в кои сфери)
Постигнати резултати
Достоинства на програмата
Други

И най-вече как тези качества ще помогнат на бъдещия кмет да управлява Сливен по-добре?

Да припомним кандидатите за кмет на Сливен:

 Начин на изписване на имената в бюлетините,
посочен от партиите и коалициите
      
№  в бюлетината    
Наименование на регистрираните партии, коалиции и инициативни комитети
   Име на кандидата
2    ГЕРБ    ЙОРДАН ЛЕЧКОВ ЯНКОВ
3    КОМУНИСТИЧЕСКА ПАРТИЯ НА БЪЛГАРИЯ    ДИМИТЪР МИХНЕВ ДАСКАЛОВ
4    БЪЛГАРСКА СОЦИАЛДЕМОКРАТИЧЕСКА ПАРТИЯ (БСДП)    МИНКО ВИЧЕВ СТЕФАНОВ
5    ЛИБЕРАЛНО ИНИЦИАТИВА ЗА ДЕМОКРАТИЧНО ЕВРОПЕЙСКО РАЗВИТИЕ "ЛИДЕР"    ВАСИЛ ГЕОРГИЕВ КАЧАРОВ
6         
7    ПОЛИТИЧЕСКИ КЛУБ „ТРАКИЯ”    ГАЛИН НИКОЛОВ КЪНЧЕВ
8    ДВИЖЕНИЕ ЗА СОЦИАЛЕН ХУМАНИЗЪМ    СИВО ПЕТРОВ СИВОВ
11    БЪЛГАРСКА КОМУНИСТИЧЕСКА ПАРТИЯ    НИКОЛА ИВАНОВ ЙОРДАНОВ
12         
14    БЪЛГАРСКА СОЦИАЛДЕМОКРАЦИЯ    ЕВГЕНИЙ ПЕТРОВ БЕКОВ
15         
16    РЕД, ЗАКОННОСТ И СПРАВЕДЛИВОСТ - РЗС    КИРИЛ ПЕТРОВ КИРЧЕВ
19    БЪЛГАРСКА СОЦИАЛИСТИЧЕСКА ПАРТИЯ    МАРТИН СИМЕОНОВ СЛАВОВ
20    ОБЩЕСТВО ЗА НОВА БЪЛГАРИЯ    ИВАН ДИМИТРОВ ИВАНОВ
24         
25    НДСВ    СТАНИМИР МИХАЙЛОВ КАРАПЕТКОВ
26    Коалиция ДЕМОКРАТИЧНО ОБЕДИНЕНИЕ "ЗНАК ЗА СЛИВЕН" (ДСБ, ССД, ЗНС)    РУМЕН ГЕОРГИЕВ АНДОНОВ
27    АТАКА    МИТКО ИВАНОВ ДИМИТРОВ
28    ПД "ЗАЕДНО ЗА СЛИВЕН"    КРАСИМИР ЯНКОВ НЕДЕВ

http://www.izbori.sliven.net/2007/List1.htm

Purplerain

  • Гост
Според мен на първите 4-5 места на Първи тур ще се класират следните кандидати, като може да има разместване в подредбата:

Йордан Лечков
Галин Кънчев
Мартин Славов
Румен Андонов
Красимир Недев

Как да ги сравняваме?
Ако приемем, че кметът не може да е специалист по всички дейности и не може да обхване сам всичко, то тогава решаващи за успешното управление са Визията, принципите и правилата на управление, привличането на екип от компетентни експерти и неговото успешно сработване и разбира се личните качества, които трябва да работят за полза на Сливен.
Аз не се наемам да оценя кой от кандидатите би успял да организира по-добър екип, както и правила за работа.
Можем да разсъждаваме за личните качества и достойнства на кандидатите и как те биха били от полза за Сливен - т.е. трябва да сложим на кантар харизмата, популярността и представителността на Йордан Лечков, Устрема на Галин Кънчев и Мартин Славов, професионализма на Румен Андонов, чара и популярността на Красимир Недев в региона.
Няма да коментирам слабите им страни.
Всеки би могъл да бъде полезен на Сливен.
Мисля, че е най-добре да запазя за себе си (за сега) моята подредба на кандидатите, както съм сигурен, че всички Вие си имате Ваша.

По интересно е по какви други начини може да направим сравнение?

Неактивен Moderator Club

  • Глобален модератор
  • Старши
  • ****
  • Публикации: 11676
  • Пол: Мъж
    • Профил
Много неща се изписаха за кандидатите за кметове, но като че ли Галин Кънчев и д-р Васислас Петров(който подкрепя Йордан Лечков) се открояват най-ярко сред останалите кандидати. Не знам защо, но съм останал с такова впечатление!!!

Ето и моята класация:
1. Галин Кънчев
2. Йордан Лечков(подкрепян от СДС)
3. Мартин Славов
4. Красимир Недев
5. Румен Андонов
Танкът мачка и пердаши, няма наши, няма ваши. Няма ваши, няма наши, танкът мачка и пердаши.

Свежо утро

  • Гост
Феноменът Избиратели - рекетьори
« Отговор #3 -: 21.10.2007 20:39:18 »
Съгласен съм с написаното от Purplerain (виж http://forum.sliven.net/viewtopic.php?t=3808 ).
Съгласен съм, че действащите до скоро закони и правила са такива, че практически не могат да спрат покупко-продажбата на гласове.

Но трябва да добавим още един много съществен елемент в картинката: Избирателите - активна страна в процеса – т. е. Рекетьори.

Представи си сега, че си кандидат за кмет и има шанс да те изберат. Идва ти на посещение тартор от махалата (или от другаде, къде известен, къде неизвестен), или пък шеф на специално организирана за изборите „Група за гласуване”. И ти казва простичко – Ние сме 150 души, ако дадеш по 100 лева на човек – ще гласуваме за теб. Ако не – ще гласуваме за противника, защото плаща повече или пък просто ей-така, защото ти не искаш да ни платиш... После идва друг, после друг...
Как трябва да реагира кандидат кметът? И какво ще се случи след реакцията му?

Ако тази хипотетична ситуация макар и до някъде се окаже вярна, то тогава за какви лични и професионални качества да говорим, какви програми да сравняваме, за какво изобщо става дума?

Свежо утро

  • Гост
Виждам, че Мрачна вечер е много напред с материала, а досега не е публикувал / публикувала нищо.
Така, че за да е картината пълна, виж:

http://forum.sliven.net/viewtopic.php?t=3822

Цитат на: "Мрачна вечер"
Как да получите пари срещу гласуване без да нарушите закона?

Първо: Може ли да бъде установено чрез резултатите от секцията за кого сте гласували? Категорично НЕ!
Както казва професор Михаил Константинов – ако не се използват специални технически средства, например снимане на бюлетината с GSM или фотоапарат няма никакъв начин в секцията да бъде проверено за кого сте гласували. Т.е. тайната на вота е запазена.
Защо е така?
Препоръчителните знаци в бюлетината за отбелязване на избрания кандидат са:
Х , V , / , \ , +, - , о . Ако Вие обозначите избрания от Вас кандидат с един от тези знаци няма как да стане ясно, че точно Вие сте гласували за определен кандидат.

Второ: Можете ли да вземете пари, за да отидете да гласувате за определен кандидат, да гласувате и да не сте в нарушение? Отново според според професор Михаил Константинов може.
Как?
Като подадете невалидна бюлетина. Отбелязвате някой от кандидатите с неразрешен знак, или правите така, че знакът да попадне в две квадратчета.
Т.е. Вие сте гласували, но глас няма, защото бюлетината е невалидна.
Така, че Вие не сте продал гласа си.

И накрая, ако някой упорито Ви предлага пари, за да гласувате за даден кандидат, ако сте убеден, че който и от сегашните кандидати да ни управлява ще живеем тъпо – вземете парите и накажете системата с невалидна бюлетина.

AVIANA

  • Гост
защо?
« Отговор #5 -: 22.10.2007 17:24:17 »
Защо пък продължавате да слагате лечков като един от възможните фаворити?мисля че неговата песен е изпята.Балотаж Кънчев - Славов.нека не забравяме че ромските гласове няма да са за лече.дпс подкрепя пък славов/официално/.Мисля си че и Красимир недев е поставен на много предни позиции
а иначе подредбата може да изглежда и така
1.Галин Кънчев
2.Мартин Славов
3.Румен Андонов
4.Васил Качаров
5.Йордан Лечков

Неактивен Анализатора

  • Младши
  • *
  • Публикации: 87
    • Профил
Никога не подценявайте човешката глупост и простотия. Те са велики сили. Не са довели до нищо добро, но трябва да се съобразяваме с тях. Простотията и глупостта поради естеството на своята природа не се съобразяват с начетеността, интелигентността, бистрия ум и пр.
Простотията и глупостта не съществуват в чист вид, т.е. не могат да бъдат изолирани в някаква там епруветка или медицински буркан. На простотията и глупостта им е нужна ракета-носител, а такава ракета е самият човек, когото някои определят като електорална единица - избирател.
Простотията и глупостта стават видими и осезаеми, когато въпросната ракета носител извърши някое действие.
В смисъла на гореизложените разсъждения не подценявайте шанса на Лечков още един мандат да "управлява" общината. Има още недосъсипани неща, недоокрадени средства. Ако искате лошото да не се случи разходете се в изборния ден и гласувайте за кандидат различен от футболиста, за кандидат образован и достоен. Не се заблуждавайте, че Лечков може да управлява Сливен. Човек който на публично място си изпуска нервите и сипе вулгарни простотии от рода на: "Гъз смотан" и пр. не е достоен за доверието което заслужава един истински градоначалник.

Georgeiv

  • Гост
За програмите
« Отговор #7 -: 23.10.2007 12:39:05 »
Да се върнем на нещо по-прагматично – програмите. Аз все-пак вярвам, че изборите ще бъдат законни и нормални. Ето защо ме интересуват програмите на кандидатие и тяхната проекция върху кметския стол в полза на Сливен.
От материалите до които успях да получа достъп – в интернет и печатни стигам до извода, че най-подготвените да управляват Сливен са Румен Андонов, Васил Качаров и Мартин Славов и донякъде Галин Кънчев.
Те имат ясно очертани цели в програмите си, като при Румен Андонов е отговорено точно не само на въпроса «какво», а и на въпоса «как». При Качаров нещата са пределно прости, кратки и ясни. Човъкът казва и какво не може да направи. При Мартин Славов програмата е малко по-теоретична и меко казано твърде амбициозна, като не винаги е ясно «как» ще станат нещата. А при Галин Кънчев програмата е неизпълнима за един мандат.
Така, че моето класиране е:
Румен Андонов
Васил Качаров
Мартин Славов
Галин Кънчев

Purplerain

  • Гост
Да не забравяме...
« Отговор #8 -: 24.10.2007 09:23:10 »
Нека не забравяме, че има избори и за общински съветници. И ако по-голямата част от хората, които ще гласуват са решили кого да посочат за кмет, то в изборите за съветници сигурните в избора си са значително по-малко.

Да припомним между какво избираме:
http://www.izbori.sliven.net/2007/List2.htm

гъз ще те смачкам

  • Гост
Аз желая!
« Отговор #9 -: 25.10.2007 11:45:49 »
Не желая моя град да бъде управляван повече от едно селянче от Стралджа - Ямболско, което в речника си има около 100 думи и единственото правилно изречение което е съставил сам е "Гъз ще те смачкам".
Не желая моя град да бъде управляван от бизнесмени със съмнителна репутация.
Не желая моя град да бъде управляван от децата на бившите комунисти.

Желая моя град да бъде управляван от чисти, компетентни, интелигентни и можещи хора.
Желая моя град де бъде управляван така, че децата ми да се върнат в него и да имат перспектива.
Желая моя град да бъде управляван така, че всички ние да се гордеем, че сме част от него.

Когато тръгнете да гласувате си помислете Вие какво Желаете.

Успех!

Johny

  • Гост
Програмата на Йордан Лечков
« Отговор #10 -: 31.10.2007 11:45:14 »
Програмата на Йордан Лечков - професионална, обхватна, реалистична, изпълнима!

http://lechkov.eu/index.php?id=8&articleID=137

Програма на кандидатът за кмет на община Сливен Йордан Лечков за втори кметски мандат

                                                                   П Р О Г Р А М А
                                             ЗА  РАЗВИТИЕТО И ВИЗИЯТА НА ОБЩИНА СЛИВЕН

                                                                            НА

                                                                  ЙОРДАН ЛЕЧКОВ
                                        –НЕЗАВИСИМ КАНДИДАТ ЗА КМЕТ НА ОБЩИНА СЛИВЕН

                                                                              И
                                                                           ”ГЕРБ”


                                 „ ЗА СИЛНА И ИКОНОМИЧЕСКИ НЕЗАВИСИМА ОБЩИНА СЪС СЪВРЕМЕНЕН И ГЪВКАВ ПОДХОД  В УПРАВЛЕНИЕТО И РАЗВИВАЩА СЕ  СОЦИАЛНА, ОБРАЗОВАТЕЛНА  И  ИНВЕСТИЦИОННА ПОЛИТИКА!”


Мотото на предлаганата дългосрочна програма за икономическо и социално развитие на Община Сливен, характеризира основните приоритети и насоки  в предлаганата политика за  управление:

1. Икономически и финансово независима и стабилна община. Само една финансово и икономически стабилна и независима община би могла да осигури необходимите условия за просперираща социална, здравна, образователна и културна политика от една страна и  привлекателна среда за инвестиции от друга. Финансово стабилната община създава сигурност у потенциалните инвеститори. Те се чувстват спокойни за вложените средства и тяхното бъдеще.

За реализирането на този приоритет предлагаме провеждане на политика на управление в следните насоки:

1.1. Съвременно и гъвкаво управление на финансовите ресурси на общината. Като такъв е оценен и досегашния подход в управлението на финансите на Общината в Доклада за присъдения кредитен рейтинг на Община Сливен от Българската агенция за кредитен рейтинг. Наличието на такъв високо оценен опит в работата на моя екип е гаранция за прилагането на този подход в бъдещото управление на общината.
1.2. Подобряване и оптимизиране на структурата на бюджета на Община Сливен, в посока на увеличение на относителния дял на собствените приходи в общия размер на приходите.
Това е единствено правилния подход за постигане на финансова стабилност и независимост на една община-да разчита на собствените си сили, ресурси и управление. В процеса на децентрализация на общините този приоритет придобива все по-голямо значение за възможността за развитие на общините.
1.3. Увеличаване на събираемостта на приходите и намаляване размера на  недоборите.
За постигането на тази мярка е необходимо:
- Оптимизиране  работата на създадените през 2006г специални комисии  към дирекция МДТ на Община Сливен, на които със Заповед на кмета са вменени тези функции;
- оптимизиране на взаимодействието на дирекция МДТ с други държавни институции, нотариуси и др. които имат отношение
към събираемостта на дължимите данъци и такси;
1.4. Ефективно и гъвкаво управление на собствеността на Община Сливен.
Собствеността на общината трябва да се стопанисва ефективно, като се
използва както за задоволяване на социални, образователни, спортни,
административни и  др.нужди свързани с предоставяните публични услуги на гражданите , така също и за акумулиране на приходи в бюджета чрез различни форми на разпореждане с общинска собственост  
-наеми, отстъпено право на строеж, продажба , концесии, и др.

2. Изключителна инвестиционна насоченост на политиката на управление.

Реализирането на тази политика ще бъде насочена в няколко направления:

2.1. Изграждане на нова,  реконструкция и модернизация на съществуващата инфраструктура. Това е предпоставка за:
- превръщане на Община Сливен в притегателно място за инвестиции
и инвеститори;
-  повишаване на качеството на живот на гражданите;
-  задържане на младите хора в общината;

Приоритетните инфраструкторни обекти които предвиждаме да се реализират са:
2.1.1. Подмяна и реконструкция на водопреносна и канализационна  мрежи съвместно с ИСПА и Европейските фондове на територията на Община
Сливен – гр.Сливен  и села.  
2.1.2.  Улична канализация с ПСОВ в кв.”Речица” община Сливен.
2.1.3.  Изграждане на улици в гр.Сливен и населени места в Общината.
2.1.4.  Отводняване населени места.
2.1.5.  Реконструкция, модернизация и изграждане на нови обекти улично и
алейно осветление на територията на Община Сливен-град и села.
2.1.6.   Довършване оптимизация компютаризирано улично и алейно осветление на Община Сливен.
2.1.7. Благоустрояване и изграждане на площадно пространство пред сградата на Община Сливен.
2.1.8. Основен ремонт на зала ”Сливен”.
2.1.9. Благоустрояване на тротоарни площи и площадни пространства по населени места, дворове на детски градини и гробищни паркове по населени места.
2.1.10. Подобряване на селската инфраструктура.
2.1.11. Проучване, проектиране и изграждане захранването на поливните водопроводи с непитейна вода.
2.1.12. Регулация на цялата вилна зона – планиране, проектиране,прокарване канализация и вода.
2.1.13. Изработване на ПУП на бивш военен терен-116дка ЦГЧ Сливен.
2.1.14. Изработване ПУП с преотреждане на поземлен имот 800дка в местността”Къра” в землището на гр.Сливен.
2.1.15. Реконструкция озеленени площи, градинска архитекура и ново зелено строителство.
2.1.16. Укрепване и оформяне на бреговата ивица на реки и дерета в гр.Сливен и населени места на общината.
2.1.17. Почистване реки –Асеновска, Новоселска, Дюлева и в селата.
2.1.18. Оптимизиране дейността по сметосъбиране, сметоизвозване и почистване.
2.1.19. Изграждане общински пътища.

2.2. Ново строителство, реконструкция и основен ремонт на материалната база свързана с реализиране на  социалната политика и здравеопазване на община Сливен.

Приоритетни обекти за  реализиране на социалната политика:
2.2.1. Разширение  на „Дом за възрастни хора” гр.Сливен.
2.2.2. Изграждане на „Младежки дом” с  част за възрастни хора в Парк”Юнак”.
2.2.3. Изграждане на нови общински жилища и предоставяне на възможности за закупуването на част от тях.
2.2.4. Основен ремонт и реконструкция ясли, детски градини и социални домове и заведения.
2.2.5. Изграждане на охранителна мрежа за наблюдения и контрол.
2.2.6. Благоустрояване дворове ясли и детски градини.

2.3. Ново строителство, реконструкция и основен ремонт на материалната база свързана с реализиране на  образовтелната и спортна  политика на община Сливен.

Приоритетни обекти и инвестиционни намерения:
2.3.1. Разширение /ново строителство/ на Библиотека „Сава Доброплодни”.
2.3.2. Реконструкция и основен ремонт на училища и детски градини – поетапно.
2.3.3. Доизграждане на спортната база на територията на Община Сливен и
реконструкция на съществуващата, включително:
- основен ремонт и модернизиране зала ”Васил Левски” и  покрита лекоатлетическа писта „Дружба”;
- основен ремонт Спортен комплекс ”Младост”;
- изграждане спортна площадка за плажен волейбол;
- изграждане спортна площадка за скейтборд;
- благоустрояване парк”Юнак”;

2.4. Ново строителство, реконструкция и основен ремонт на материалната база свързана с реализиране на политиката на община Сливен в областта на културата и вероизповеданията.

Приоритетни  обекти :
2.4.1. Изграждане на православен храм в парк ”Юнак” гр.Сливен.
2.4.2. Изграждане на Исторически музей в парк”Юнак” гр.Сливен.
2.4.3. Довършване разширение Регионален музей  гр.Сливен.
2.4.4. Проектиране, изграждане, възстановяване и съхраняване на исторически, архиологически и други паметници на културата на територията на Община Сливен, включително:
- Възстановяване на крепостта „Туида”;
- Могилите край с.Калояново – архиологическата експедиция на Китов;
- Изграждане на нова пътна инфраструктура до историческите паметници;

3. Реализиране на проекти чрез усвояване на средства от структурните и кохезионния фонд.

За целта е необходимо:
-осигуряване на финансов ресурс за съфинансиране на проектите
-реализиране със собствени средства на етапи от проектите за външно
финансиране, с оглед изява пред ЕК на инициативата на Община Сливен;
-стриктно следване на процеса – планиране , проектиране, реализиране,
контрол и мониторинг
- оптимална структура и организация на цялостния процес и повишаване
капацитета на персонала;
 
4. Стратегия за ефективно управление на общинските дружества.

4.1. Подходяща форма за реорганизация и преструктуриране на Общинските
дружества със 100% общинско участие, които са изчерпали своето
съдържание, предназначение и са неконкурентноспособни и тежат на
общинския бюджет.
4.2.  Изменение на Наредбата за упражняване на правата на Община Сливен
в търговските дружества с общинско участие в капитала, в частта си за
финансово подпомагане на дружествата, разпореждане с активи, образуването на възнагражденията на управителите-да бъде обвързано с показателите на дружеството;

5. Политика за придобиване на собственост на Община Сливен върху значими обекти държавна или друга собственост, включително ВИК, гори , национален парк „Сини камъни”.

6. Активна социална и здравна политика с приоритети и мероприятия за тяхното реализиране :
         
1. Социални дейности :
         
 Основен ремонт, реконструкция и модернизация на Дом за деца и младежи с умствена изостаналост – гр. Кермен;
 Изготвяне на проекто-задание, финансиране и откриване на „Център за социална рехабилитация и интеграция за хора с увреждания” – селище „Качулка”;
 Подобряване на оборудването на Домашен социален патронаж и другите социални институции;
 Увеличаване капацитета на Домашен социален патронаж;
 Участие в Националната програма “От социални помощи към осигуряване на заетост”  в дейности с траен характер и социални дейности;
 Дофинансиране издръжката на специализираните институции за социални услуги и заведенията, предоставящи услуги в общността; Участие във програми финансирани от Европейските фондове за развитие.
 Превенция на здраве и обучение в здравословен и безопасен начин на живот –чрез работа по проекти съвместно с наши и международни неправителствени
организации;
 
2. Детско здравеопазване :

 Допълнително разкриване на четири яслени групи с цел задоволяване възникващите потребности в община Сливен;
 Основен ремонт на съществуващите към момента детски ясли поетапно и обновяване и модернизиране на материално-техническата им база и оборудване;
 Здравно – профилактична и възпитателна дейност, осъществявана от Детските ясли и осигуряване на рационално хранене на децата от 4 месеца до 3 години чрез Детска млечна кухня;
 Изграждане на “Кухня – майка” за приготвяне на храна за деца от 4 м. до 3 години;
 Финансиране от общинския бюджет на профилактичен преглед на децата от детските градини и училищата за сколиоза, заболявания на опорно – двигателния апарат и метаболитни заболявания, който да се провежда на веднъж – годишно;
 Разработване на  лечебни програми и провеждане на лечението на диагностицираните при профилактичните прегледи деца в кабинетите по лечебна физкултура на лечебните заведения с общинско участие на преференциални цени;
 
3. Здравни услуги за населението :

 Разкриване на филиали на Центъра за спешна медицинска помощ в отдалечените населени места на Община Сливен;
 Продължаване на политиката на подпомагане с цел модернизация на материално – техническата база и осигуряване на съвременна медицинска апаратура на лечебните заведения с общинско участие.
 Провеждане на профилактични прегледи два пъти годишно за остеопороза сред населението на селата от Община Сливен;
 Разкриване на хоспис за хора страдащи от онкологични заболявания;
 Продуциране на Общинско здравно предаване, което да се реализира със съдействието на КТВ – “Телекабел”;
 Разширяване на съвместните дейности на ПИЦ и медицинските специалисти, обслужващи училищата в гр. Сливен;
 Превенция на здраве и обучение в здравословен и безопасен начин на живот –чрез работа по проекти съвместно с наши и международни неправителствени
организации;

4. Дейности  за закрила на децата и мероприятия за реализирането им:

 Повишаване на квалификацията на професионалистите работещи с деца за прилагане на мерки за превенция на насилието и разширяване на платформата на институциите за специфична работа с деца;
 Осъществяване превенция на насилието и оказване подкрепа на деца, преживели насилиие;
 Разкриване на кризисен център за специализирана психологическа подкрепа за деца и родители преживели насилие;
 Намаляване броят на отпадащите ученици в задължителна училищна възраст;
 Подобряване предоставянето на форми за отдих, спорт и културни дейности за децата;
 Намаляване броя на децата, настананени в специализирани институции, чрез развитие на алтернативни форми на социални услуги;
 Реконструкция и модернизация на специализираните институции;
 Предприемане на активни мерки на деца с асоциално поведение и на техните семейства за ползване на услуги от лицензирани доставчици;
 Създаване на условия за активно участие на младите хора в гражданското общество;
 Създаване на по – ефективни и иновационни форми на здравна просвета;
 Подпомагане интегрирането на деца със специални образователни потребности в общообразователната система.

7. Европейско ниво и  условия в образование, спорт и  младежки дейности.

Образователната политика на община Сливен следва да отчита, както социално-икономическите характеристики на съвременното общество, така и перспективите за бъдещото му развитие. В този смисъл днес се налага преосмисляне на способността на българското училище да отговори адекватно на новите предизвикателства. Това налага работата с младото поколение да бъде насочена в следните направления и приоритети:

 Подготовката на младото поколение за пълноценен живот и дейност в условията на пазарни отношения, демократично, гражданско и правово общество;
 Формиране на граждани с богата обща култура, познаващи националните и общочовешки ценности;
 Изграждане на морално чисти, физически здрави и дееспособни личности способни да поемат отговорности;
 Формиране на национално, културно–историческо самосъзнание, възпитаване на подрастващите в дух на родолюбие, честност, съпричастност към глобалните проблеми на човечеството;
 Осигуряване на определено равнище на общообразователна и професионална подготовка на личността.

Цели и мероприятия за изпълнение на приоритетите:

1.Образование -
 Осигуряването на здравословни и безопасни условия на обучение и труд в детските градини, училищата и обслужващите звена;
 превеждане на всички детски градини по изискванията на Наредба №3 за хигиенните изисквания, привеждане на подпокривните пространства на сградите в съответствие с изискванията на ППО, актуализация и изграждане на нова улична маркировка в районите на учебните и детски заведения.
 обособяване на средищните училища и осигуряване на условия за целодневно обучение в тях;
 Осигуряването на допълнителни финансови средства за подновяване на ученическата мебел, спортни съоръжения и учебно – технически средства;
 прилагане изискванията на МОН за оптимизация на училищната мрежа в съответствие с издръжката определена от Министерството на финансите за всяко училище;

2.Младежки дейности -
 Създаване на условия и активно участие на младите хора в реализирането на Общинската младежка политика - съобразена с Европейската харта за участие на младите хора в управлението на общините и региона и Бялата книга на европейската младеж.
 Стимулиране и подпомагане развитието на интересите и дарованията на децата и младежите от Община Сливен - клубове и творчески обединения по интереси .
 Защита на децата и засилване на здравната образователна превенция.
 Участие на младите хора в процеса на утвърждаване идентификацията  на България в ЕС - участие в Европейски програми, насочени към младежки обмен и мобилност.
 Съхраняване и развитие на културно – историческото наследство и ефективно използване на изградената материална база в областта на културата.

Конкретни мероприятия :
 2.1. Обособяване на  Младежки клуб Сливен в съвременно и атрактивно място, където всеки ден ще се обслужват младежи в различни направления за смислено прекарване на свободното време :
 Място за диалог и изява между младите в рамките на свободното време ;
 Място за изява на младежки лидери и за подготовка на бъдещи активни граждани и лидери – обучителни и образователни семинари и тренинги за придобиване на комуникативни умения в рамките на неформалното образование ;
 Клубове, клубни обединения, самодейни младежки групи и формации развиващи интересите и дарованията на младите – по предварителна програма за месеца място за изява на клубовете;
 Клубове по професионални и творчески интереси – презентация и представяне на постигнати резултати на клубовете от професионалните училища и творчески обединения;
 Прояви съобразени с интересите и потребностите на младите хора в свободното време, конференции, изложби, срещи, дискусии, лектории, обменни програми, концертни програми, спектакли  и др.;
 Реализиране на европейски програми и други насочени към младите хора - младежки обмени и мобилност – място за реализиране на младежки проекти – местни, европейски и др.;
 Подкрепа и осъществяване на инициативи на младежи, студенти и други НПО, работещи по въпросите на младежта ;
 Място за по часова работа за младите хора;
 Място за практическо обучение на професионалните гимназии от гр. Сливен;
 Място където младите хора се обслужват на достъпни цени;

2.2. Популяризиране на съществуващи организации и инициативи, които предоставят възможност за изява и/или реализация на млади хора. Да се търсят атрактивни форми за привличане на младите хора, които са достъпни и привлекателни за тях :
 чрез хепънинг
 младежки кампании
 иницииране на програми даващи възможност сами да реализират идеи в посока формиране на трудови навици, развитие на дарби и умения за успешна реализация в обществото
 Включване на повече млади хора в изборни длъжности  в ученически, младежки , студентски съвети.
 Лидерски програми за публично поведение и безупречна репутация и комуникация.
2.3. Европейската харта за участието на младите хора в живота на общините и регионите трябва да стигне до ниво участие и ангажимент в училище, квартала и общината.
2.4. Създаване на съзнание за отговорност у младите лидери чрез включването им в системата на вземане на решения. Да се създадат достатъчно добре структурирани и балансирани смесени комисии между общински съветници, представители на общинската администрация и представители на ученическата и  младежката общност, които да формират идеи за решаването на най-актуалните и конкретни проблеми.
2.5. Подобряване координацията между държавните институции, общинските органи и гражданските сдружения, с цел по-ефективно сътрудничество в реализирането на младежката политика.
 2.6.  Намиране на алтернативни форми за финансиране на дейности, свързани с младежката политика.

3. Спорт –

3.1. Спорт сред младежта и децата -

 Усъвършенстване организацията и работата по създаване на условия за внедряване на физическите упражнения и развитието на спорта сред учащата се младеж и децата, като неразделна част от тяхното развитие и възпитание.
 изграждане на нови детски площадки и подобряване на спортните бази по училища.
 осигуряване на достъп до спортните обекти за организиране спортуване през свободното време и ваканциите.
 активна младежка политика за широко прогандиране на спорта, като основа за здравословен начин на живот.
3.2. Утвърждаване и разширяване на позициите на сливенските спортисти чрез осигуряване на оптимални условия за реализиране на спорта за високи постижения и развитие на детско-юношеския спорт.
 прилагане на спортната методика и технология за достигане на световни тренировъчни стандарти.
 оптимизиране съставите на звената за олимпийска подготовка.

 3.3. Продължаване на модернизирането на оборудването на спортните бази и привеждане на обектите и съоръженията в съответствие с международните стандарти и изисквания

8. ОБЩИНА СЛИВЕН СРЕДИЩЕ НА ТРАДИЦИИ И БОГАТО КУЛТУРНО-ИСТОРИЧЕСКО НАСЛЕДСТВО - СЪХРАНИ И ПРЕДАЙ НА ПОКОЛЕНИЯТА.

Сливен е град с богати културни традиции и културно-историческо наследство, със забележителен принос в националния културен процес. Тук са родени десетки литературни творци, от тук тръгва професионалният път на известни музиканти, художници и театрални дейци, водещи имена за българската култура. Тези традиции трябва да бъдат съхранени, разпространени и обогатени чрез  културните организации и институти, работещи на територията на Общината, които пазят духовната памет на Сливен и търсят нови пътища за реализация в съвременните условия.

Основни приоритети в развитието на общинската културна политика :

1. Съхраняване и развитие на културно-историческото наследство в общината и включването му в програми за културен туризъм;
2. Иницииране и осъществяване на проекти за културно сътрудничество на регионално и международно ниво;
3. Издигане качеството на създавания културен продукт и неговото разпространение
4. Стимулиране на културното многообразие и вписването му в общността на европейските страни;
5. Обновяване, поддръжка, модернизация и изграждане на материално-техническата база на културата и нейното ресурсно осигуряване.

І. Цели и мероприятия за реализиране на приоритетите в развитието на културните институти:

1.Обновяване, поддръжка и изграждане на материално-техническата база на културата и по-добро ресурсно осигуряване на дейностите на културните институти /ремонт и реконструкция на зала „Сливен”; изграждане на сградата на детския отдел на Регионална библиотека „Сава Доброплодни”; ремонт и реконструкция на сградата на Драматичен театър „Стефан Киров” и др./;
2.Обновяване на системата за набиране на статистическа информация за експонатите, фондовете и хранилищата на библиотеките, музеите и галериите за изграждане на местна информационна система и включването и в „Глобалната информационна мрежа”;
3.Интегриране на творческите кадри от Сливен и създавания от тях културен продукт в националния и европейски културен обмен;
4.Засилване на междуведомсвтената координация, по-активно участие на професионалните творчески сдружения за издигане качеството на културната продукция.
 
ІІ. Цели и мероприятия за реализиране на приоритетите в развитието на  културните дейности:

В процеса на изграждането на съвременните културни институции в контекста на присъединяването ни към Европейския съюз, задачите на Общината за резлизиране на културните дейности ще бъдат насочени в следните направления:
1.Продължаване на културната традиция и разширяване обема на културните инициативи чрез реализиране на нови проекти за сътрудничество на регионално и международно равнище, отговарящи на потребностите на местната общност;
2.Търсене на алтерантивни източници за финансиране на културната дейност чрез включване в национални проекти и международни донорски програми и задълбочаване на връзките бизнес-култура на местно ниво.
3.В сътрудничество с неправителствения сектор и творческите организации да се инициират и осъществяват проекти за културно сътрудничество на регионално, национално и международно ниво, които насърчават приобщаването на младите хора към традициите и приобщават различните етноси в общината в структурите на гражданското общество.

ІІІ.Цели и направления в развитието на читалищата:

Българското читалище е една от най-старите прояви на гражданското общество. То има потенциала да се превърне в съвременен информационно-културен център, отворен към потребностите на всички социални слоеве в местната общност. За постигането на тези цели е необходимо усилията на Общината и читалищните организации да бъдат насочени в следните направления:
1.Търсене на възможности за привличане на допълнителни външни ресурси за подобряване на материално-техническата база, за развитие на читалищата и укрепване на тяхната дейност /ремонтите на материално-техническата база на читалищата ще продължат да се осъществяват по предварително изготвения план/;
2. Стимулиране изграждането на международни мрежи, запазвайки идентичност в културното многообразие на европейската общност;
3. Стимулиране политиката на читалищата към  социално слабите, инвалидите и хората в неравностойно положение;
4. Подпомагане усилията на читалищата за преодоляване неравнопоставеното развитие на селищата от общината и региона.

ІV. Приоритетни дейности и мероприятия за съхранение и популяризиране на паметниците на културата на територията на Община Сливен :

Община Сливен е една от малкото общини, наситена с многобройни паметници на културата. На територията на общината има 475 паметника на културата, от които 301 архитектурни, 84 археологически и 90 исторически. Немалък е и делът на паметниците на културата от национално значение – 20 броя. Усилията на Община Сливен следва да бъдат насочени към включване на културно-историческото наследство на Сливен и региона в програмите за развитие на културния туризъм. За целта  е необходимо:
1. Привличане на допълнително външно финансиране за адаптиране на археологическите, архитектурните, историческите и художествените паметници за създаване на цялостен туристически продукт и включването му в системата на туризма;
2. Изграждане на информационна и маркетингова стратегия за представянето на Сливен и общината, като център с богато културно-историческо наследство  и привлекателна туристическа дестинация.

9. Развит туризъм – съчетание от природни дадености, история, култура и изградена база и инфраструктура.

9.1. Създаване на туристически информационен център, предлагащ
комплексна туристическа услуга -  информация за хотелска база, ресторанти и увеселителни заведения, културни и исторически забележителности, туристически дестинации, спортни съоръжения и др.
9.2. Тясно сътрудничество и взаимодействие между общинска администрация и Консултативния комитт по туризъм.
9.3. Възможности за реализиране на публично-частно партньорство в туризма.

Това е нашата посока, нашата визия за бъдещето и просперитета на нашия град, за по-добрия, по-европейския начин на живот.

Нека вървим заедно! Ние сме един отбор!

Kuncho_71

  • Гост
Да сравним кандидатите за кмет на Сливен!
« Отговор #11 -: 31.10.2007 15:56:02 »
Ей Джони кога успя да прочетеш цяла платформа, че и да се впечатлиш :)

То май зад теб стои цял предизборен щаб :)

Само не разбрах дали тази програма е на "независимия кандидат" и ГЕРБ или и на двамата.

Малко е смешно ГЕРБ ли смяташ че ще управлява или кмета?!?!

За да управляваш добре е необходимо да разполагаш с хора до теб които всеки ден да ти напомнят какво си обещавал на тях и на хората с които си говорил!
Така че независимите кандидати винаги се оказват най зависими ( за тези който не помнят виж правителството на Любен Беров) :)

А това че някой е "независим" но се явява с листата на ГЕРБ е малко смешно, така поне пише в началото на програмата.

Така че лично аз, ще гласувам за промяната за Мартин Славов, защото не искам да ми сафалтират улицата само в края на мандата!

Johny

  • Гост
Да сравним кандидатите за кмет на Сливен!
« Отговор #12 -: 31.10.2007 16:03:08 »
Разбира се, Kuncho, всеки има право на собствен избор.

Kuncho_71

  • Гост
Да сравним кандидатите за кмет на Сливен!
« Отговор #13 -: 31.10.2007 16:10:04 »
Разбира се като смятам да упражня това си право и на 04 Ноември 2007 :)

Черешовия щрудел

  • Гост
Да сравним кандидатите за кмет на Сливен!
« Отговор #14 -: 01.11.2007 15:28:51 »
То ако спечели Лечков, ще е с подкрепата на ГЕРБ и СДС. И двете партии го подкрепят, тъй че предполагам, че и двете партии ще управляват!

Kuncho_71

  • Гост
Да сравним кандидатите за кмет на Сливен!
« Отговор #15 -: 01.11.2007 15:34:04 »
Стига смешки СДС имат един съветник, за каква подкрепа и какво управление заедно говорим :)

Johny

  • Гост

Kuncho_71

  • Гост
Да сравним кандидатите за кмет на Сливен!
« Отговор #17 -: 01.11.2007 17:31:12 »
Е Johny реклама на тази агенция ли правиш:)))

Виж по добре страницата на ЦИКМИ и не се занимавай с тези стари полицейски манипуплации:))

Пак ако господин Лечков смята, че е събрал гласовете си неправилно е друг въпрос:)

Johny

  • Гост
Да сравним кандидатите за кмет на Сливен!
« Отговор #18 -: 01.11.2007 17:44:54 »
Отново без коментар:
http://news.ibox.bg/news/id_1581663724

Kuncho_71

  • Гост
Да сравним кандидатите за кмет на Сливен!
« Отговор #19 -: 01.11.2007 17:51:32 »
С тази препратка ка сравняваш кандидатите за кмет?!:)

Или PR преди всичко:)

То наистина темата не е поставена правилно защото сравнение не може да има.

Както каза Борис всички видяха кой стои наметнал пуловерче с ръце в джоба:))


Или е по удобно да изместиш темата от колите с немски регистрации и кои хора са край г-н Лечков:)

Твоето мнение е интересно а не някаква платена публикация.

hristo89

  • Гост
Да сравним кандидатите за кмет на Сливен!
« Отговор #20 -: 01.11.2007 18:02:16 »
Kuncho, не мислиш ли, че отдавна се изчерпа? Явно напъните не дават вече резултат.
Най-добре и ти иди да се прегледаш, че и на други освен на мен ще им писне от вас.

Kuncho_71

  • Гост
Да сравним кандидатите за кмет на Сливен!
« Отговор #21 -: 01.11.2007 18:07:35 »
Е може и да съм се поизчерпал, зад мен не стои предизборен щаб:)

stamat

  • Гост
Да сравним кандидатите за кмет на Сливен!
« Отговор #22 -: 02.11.2007 14:53:20 »
Kuncho da te popravia SDS niamat nito edin savetnik!!! Makar ,che sajaliavam za tiah tai kato listata im beshe pone 20 pyti po-dobra ot tazi na Gerb. Inache Kircho Mebelluks uspia da se prodade za edin divan i dve taburetki na kmeta.

Борис

  • Гост
Да сравним кандидатите за кмет на Сливен!
« Отговор #23 -: 02.11.2007 17:27:07 »
Абе хубаво лафче си направихме ама и файда никои.

В неделя ще стане ястно, кой е купувал по-добре гласове.

Johny

  • Гост
Кой е купувал по-добре гласове ли?

Ето резултатите от балотажа за местни избори 2007 от 4 „рискови” секции в квартал „Надежда” Сливен:
(Данните са от официалния сайт на Централната избирателна комисия http://www.mi2007.org )

Една характерна особеност е високата активност на гласуващите – над 60%, при средна за Сливен малко над 40%

Втора характерна особеност е разпределението на гласовете между двамата кандидати – от 25% до 30% за Йордан Лечков и от 70% до 75% за Мартин Славов, при положение, че в останалите секции съотношението е обратно!?

Ето и самите данни:

http://www.mi2007.org/protocols2/20/2020/sik_ko_202000113.html
Извлечение от протокол
на секционна избирателна комисия
в избирателна секция
№ 20 - 20 - 00 - 113
за избиране на кмет на община
1   2   3
   Община   Сливен
   Район   
   Област   Сливен
1.   Брой на избирателите според част І и част ІІ на избирателния списък при представянето в СИК   843
2.   Брой на избирателите подписани под черта в части І и ІІ на избирателния списък в изборния ден   8
3.   Брой на гласувалите избиратели според подписите в избирателните списъци - част І и част ІІ (включващ и подписите под черта), както и тези от допълнителния списък   546
4.   Брой на декларациите по чл. 79а, ал. 3 от ЗМИ   8
5.   Брой на намерените в избирателната кутия бюлетини за кмет на община без пликове   0
6.   Брой на гласувалите избиратели според намерените в избирателната кутия пликове   546
7.   Брой на пликовете, в които не е намерена бюлетина за кмет на община   0
8.   Брой на гласувалите избиратели според намерените в избирателните пликове бюлетини за кмет на община
(Действителни и недействителни)   546
9.   Брой на недействителните бюлетини (гласове)   89
10.   Брой на действителните бюлетини (гласове)   457
11. Разпределение на действителните гласове по кандидатски листи
(сумата на числата от разпределението по кандидатски листи от протоколите на СИК)
Кандидат   Партия, коалиция или независим   Получени гласове
2. Йордан Лечков Янков   Политическа партия "ГЕРБ"   155
19. Мартин Симеонов Славов   Политическа партия "БЪЛГАРСКА СОЦИАЛИСТИЧЕСКА ПАРТИЯ"   302


http://www.mi2007.org/protocols2/20/2020/sik_ko_202000114.html
Извлечение от протокол
на секционна избирателна комисия
в избирателна секция
№ 20 - 20 - 00 - 114
за избиране на кмет на община
1   2   3
   Община   Сливен
   Район   
   Област   Сливен
1.   Брой на избирателите според част І и част ІІ на избирателния списък при представянето в СИК   835
2.   Брой на избирателите подписани под черта в части І и ІІ на избирателния списък в изборния ден   12
3.   Брой на гласувалите избиратели според подписите в избирателните списъци - част І и част ІІ (включващ и подписите под черта), както и тези от допълнителния списък   519
4.   Брой на декларациите по чл. 79а, ал. 3 от ЗМИ   6
5.   Брой на намерените в избирателната кутия бюлетини за кмет на община без пликове   0
6.   Брой на гласувалите избиратели според намерените в избирателната кутия пликове   519
7.   Брой на пликовете, в които не е намерена бюлетина за кмет на община   0
8.   Брой на гласувалите избиратели според намерените в избирателните пликове бюлетини за кмет на община
(Действителни и недействителни)   519
9.   Брой на недействителните бюлетини (гласове)   42
10.   Брой на действителните бюлетини (гласове)   477
11. Разпределение на действителните гласове по кандидатски листи
(сумата на числата от разпределението по кандидатски листи от протоколите на СИК)
Кандидат   Партия, коалиция или независим   Получени гласове
2. Йордан Лечков Янков   Политическа партия "ГЕРБ"   146
19. Мартин Симеонов Славов   Политическа партия "БЪЛГАРСКА СОЦИАЛИСТИЧЕСКА ПАРТИЯ"   331


http://www.mi2007.org/protocols2/20/2020/sik_ko_202000115.html
Извлечение от протокол
на секционна избирателна комисия
в избирателна секция
№ 20 - 20 - 00 - 115
за избиране на кмет на община
1   2   3
   Община   Сливен
   Район   
   Област   Сливен
1.   Брой на избирателите според част І и част ІІ на избирателния списък при представянето в СИК   693
2.   Брой на избирателите подписани под черта в части І и ІІ на избирателния списък в изборния ден   5
3.   Брой на гласувалите избиратели според подписите в избирателните списъци - част І и част ІІ (включващ и подписите под черта), както и тези от допълнителния списък   460
4.   Брой на декларациите по чл. 79а, ал. 3 от ЗМИ   0
5.   Брой на намерените в избирателната кутия бюлетини за кмет на община без пликове   0
6.   Брой на гласувалите избиратели според намерените в избирателната кутия пликове   460
7.   Брой на пликовете, в които не е намерена бюлетина за кмет на община   0
8.   Брой на гласувалите избиратели според намерените в избирателните пликове бюлетини за кмет на община
(Действителни и недействителни)   460
9.   Брой на недействителните бюлетини (гласове)   21
10.   Брой на действителните бюлетини (гласове)   439
11. Разпределение на действителните гласове по кандидатски листи
(сумата на числата от разпределението по кандидатски листи от протоколите на СИК)
Кандидат   Партия, коалиция или независим   Получени гласове
2. Йордан Лечков Янков   Политическа партия "ГЕРБ"   149
19. Мартин Симеонов Славов   Политическа партия "БЪЛГАРСКА СОЦИАЛИСТИЧЕСКА ПАРТИЯ"   290

http://www.mi2007.org/protocols2/20/2020/sik_ko_202000116.html
Извлечение от протокол
на секционна избирателна комисия
в избирателна секция
№ 20 - 20 - 00 - 116
за избиране на кмет на община
1   2   3
   Община   Сливен
   Район   
   Област   Сливен
1.   Брой на избирателите според част І и част ІІ на избирателния списък при представянето в СИК   850
2.   Брой на избирателите подписани под черта в части І и ІІ на избирателния списък в изборния ден   3
3.   Брой на гласувалите избиратели според подписите в избирателните списъци - част І и част ІІ (включващ и подписите под черта), както и тези от допълнителния списък   532
4.   Брой на декларациите по чл. 79а, ал. 3 от ЗМИ   0
5.   Брой на намерените в избирателната кутия бюлетини за кмет на община без пликове   0
6.   Брой на гласувалите избиратели според намерените в избирателната кутия пликове   532
7.   Брой на пликовете, в които не е намерена бюлетина за кмет на община   0
8.   Брой на гласувалите избиратели според намерените в избирателните пликове бюлетини за кмет на община
(Действителни и недействителни)   532
9.   Брой на недействителните бюлетини (гласове)   41
10.   Брой на действителните бюлетини (гласове)   491
11. Разпределение на действителните гласове по кандидатски листи
(сумата на числата от разпределението по кандидатски листи от протоколите на СИК)
Кандидат   Партия, коалиция или независим   Получени гласове
2. Йордан Лечков Янков   Политическа партия "ГЕРБ"   112
19. Мартин Симеонов Славов   Политическа партия "БЪЛГАРСКА СОЦИАЛИСТИЧЕСКА ПАРТИЯ"   379

Както се казва - Без коментар!

Kuncho_71

  • Гост
Да сравним кандидатите за кмет на Сливен!
« Отговор #25 -: 06.11.2007 11:40:59 »
Джони помолихте да си малко по изобретателен и да си правиш активните мероприятия другаде:)

Но щом искаш моля те покажи ни резултатите от Речица и кажи кой люпеше семки с многобройна охрана пред избирателните секции там:)

Покажи ни резултатите и от Чинтулово, Тополчане и ........ все села с ромско население:)

Айде успокой се имате кмет сега ми е интересно как, ще управлявате:)

Че и заем имате да връщате, вярно че е с парите на хората но да видим как, ще им обяснявате защо вдигате местните данъци и такси:)

Или пък ще поразпродадете имущество като в добавка и комисионни, ще лапнете:)

Johny

  • Гост
Да сравним кандидатите за кмет на Сливен!
« Отговор #26 -: 06.11.2007 11:50:33 »
Щом трябва вземи и ги покажи. И това ли не можеш?
А за управлението - хич и не се притеснявам. Скоро ще ви затворят и останалите кранчета.
Това всъщност те мъчи тебе - не дали другите "крадат" или "не крадат", а защо "нашите" няма да могат да крадат през следващите 4 години.
Знам, че боли, но както беше написано някъде през всяка от следващите 1500 утрини, като се събудиш, с ужас ще установяваш, че Лечков пак е кмет.
Наистина ти съчувствам!

Kuncho_71

  • Гост
Да сравним кандидатите за кмет на Сливен!
« Отговор #27 -: 06.11.2007 11:58:08 »
А за купуването на гласовее кажа само, че ме е срам от всички тези хора които живеят в Сливен и си продадоха гласовете!

Казвам които живеят защото те не са Сливналии!

За съжаление част от тях живеят до къщата на човека символ на Сливен-Хаджи Димитър!

Хора срам ме е от вас!!!

А резултата от това, че се продадохте ще го изпитвате четири години още!

Kuncho_71

  • Гост
Да сравним кандидатите за кмет на Сливен!
« Отговор #28 -: 06.11.2007 12:08:19 »
Виж или си сляп, или не си разбрал колко се краде и кой краде!

И не се притеснявам за никакви кранчета, защото първото ти обясних по горе, че заплатата ми не зависи от общината или нещо свързано с нея:)

А по твоите изявления си личи за какво се готвите! Да олеперите една солидна сума пари:)

Само че не забравяй, че нещата се променят и няма вечно да можете да покривате съдебните процедури срещу вашия вожд:)

Kuncho_71

  • Гост
Да сравним кандидатите за кмет на Сливен!
« Отговор #29 -: 06.11.2007 12:20:29 »
А това за резултатите разбрахме, че с това се опитвате да манипулирате за пореден път!

И интересно защо не ги извадиш:)
Нали сте много принципни или нещо те притеснява:)

Защо не кажеш, че Големанов ще се обяснява в ПОЛИЦИЯТА защо е имал тесте лични карти на роми в ръката в с.Чинтулово и е заплашвал председателката на комисията там!

А аз не ги вадя защото просто коментирам и не се занимавам с компромати!

Но ако искаш освен тях мога да извадя и собствеността и шефовете на основните фирми които изпълняват проекти в Сливен:)

Johny

  • Гост
Да сравним кандидатите за кмет на Сливен!
« Отговор #30 -: 06.11.2007 12:30:45 »
Ами извади ги!
Какво чакаш?

Kuncho_71

  • Гост
Да сравним кандидатите за кмет на Сливен!
« Отговор #31 -: 06.11.2007 12:48:23 »
Не се занимавам с интриги, а просто коментирам:)

А ако толкова искаш да ги научиш съотношението е като в Надежда:)