Автор Тема: ОЧИТЕ НА ЧЕТИРИ В ХИПЕРМАРКЕТ „ОНЬОР”!  (Прочетена 30978 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Мариана Иванова

  • Гост
При толкова много магазини, в които се продават бои, лакове и други потреби за ремонтна дейност, се подлъгахме да пазаруваме в хипермаркет „Оньор”. Хем голям, хем много стока – така разсъждавахме.
При първата покупка на лазурен лак имахме късмет, който оценихме по късно, т.е. избрахме стоката си сами и си тръгнахме по живо по здраво.
На 11 септември пак пазарувахме и докато се ориентираме из кутиите с лак, приближи девойка, титулувана с бадж като „продавач-консултант”. Предложи услугата, за която и плащат и ни каза да бъдем спокойни – трите кутии с лазурен лак, цвят „череша” ще бъдат в кошницата ни. През това време решихме да купим и килограм пирони.  Няма по кило, обясни друг „консултант” и поясни, че имат разфасовки само по 25 кг. Е, няма как, политика на магазина, преглътнахме недоумението си, без да подозираме, че изненадите, които крие въпросния магазин са толкова големи, колкото и самата сграда.
Обзети от ремонтен ентусиазъм, още вечерта, на изкуствено осветление се заехме с боядисването. А на сутринта установихме, че „консултантката” ни е продала блажна боя, вместо лазурен лак.  Неудобството, което си създадохме, е неотстранимо! Вече бяхме боядисали повечето греди в червен цвят!
 Все пак, беше останала 1 кутия с боя, която решихме да върнем. На 18 отново бяхме в злополучния за нас хипермаркет. Обяснихме на друга „консултантка”, че преди седмица са ни пробутали блажна боя, вместо лазурен лак и я предупредихме да гледа с четири очи, все пак 6 кутии не са такова количество, че да я затрудни. Тя се завайка и накрая ни увери, че вече няма грешка. И шестте кутии са искания от нас цвят! Опарени от „консултантските” услуги на персонала, направихме последна проверка. Естествено, че имаше грешка. Но този път само една кутия не беше от искания цвят! Види се шест кутии се оказаха свърх-възможностите за консултантската услуга!
Ако мислите, че с това се приключва – дълбоко грешите! На касата ни очакваше нова „изненада”. Вместо обявената на кутията цена от 4 лв, ни удържаха по 4.60 лв. Казах, че това е подвеждаща информация за клиента, и че щом има промяна, задължение на персонала е да си коригира цените. Да, ама как да стане, като „консултантите”, чието задължение била тази сложна процедура, вместо да я свършат, най-вероятно разискваха положението на световната финансова борса и хич не им беше до тази незначителна работа. Когато ни приспаднаха цената от блажната боя, попитахме дали и при нея има увеличение. Оказа се, че има, но ако не го бяхме сторили, разликата в цената нямаше да ни бъде върната.
Най-малкото, което очаквах, е едно извинение от страна на магазина, с което може би щях да приключа и последното си посещение. Нищо подобно не се случи. Жената, работеща на касата изрази възмутително учудване: „Защо да ви се извинявам?” И понеже вече придобих представа за интелектуалните възможности на персонала, с който се сблъсках, искам да кажа - най-малкото за това, че сме клиенти, които купуват и които би трябвало да идват и следващ път. Не говорим за възпитание или уважение, нито за общоприети стандарти в обслужването. Естествено вече не бих посетила въпросния хипермаркет, но си зададох въпроса  - какви ли са тези „консултанти”, след като не могат да ти дадат безгрешно три кутии боя? Ами ако ги попитам за разликата в производителите или нещо по-сложно? Затова е най-добре, ако все пак посещавате хипермаркет „Оньор” и „консултанти” решат да ви „помагат” – отваряйте си очите на четири!
Латинка Минкова

sasasad

  • Гост
ОЧИТЕ НА ЧЕТИРИ В ХИПЕРМАРКЕТ „ОНЬОР”!
« Отговор #1 -: 08.10.2008 23:16:44 »
tq i upravitelkata i neiniq donor ot dobrata komunisti4eska targoviq sa6to po sa6tiq na4in raboteha i predi gadni 4erveni otro4eta smarta im e malko

Georgiev

  • Гост
ОЧИТЕ НА ЧЕТИРИ В ХИПЕРМАРКЕТ „ОНЬОР”!
« Отговор #2 -: 08.10.2008 23:20:20 »
Zdrawejte, (kato predwaritelno se izwiniawam za latinicata).
Mislia, che vseki shto-gode gramoten chovek, bi razlichil kutia lak za durvo(ili kakvoto e tam), ot kutia blazhna boia(pri tova chervena :shock:  :shock: ).Tova, che ne ste procheli vnimatelno naspisa na opakovkata(bilo to v magazina, ili izvun nego) si ostava izcialo Vash problem.Dokolkoto znam, v povecheto ot magazinite ima edni golemi nadpisi za reklamacia.V sluchaia, ne opravdavam 'prodavach-konsultanta', kojto ne si e svurshil rabotata.Ako biahte otdelili navreme 3 min., tova niamashe da se sluchi, ili mozhe bi gresha :wink:
Lichno az, nikoga ne sum imal podobni problemi v magazinite na 'Onior', a sum pazaruval dostatuchno ot tam.

Pozdravi i sledvashtia put, budete po-vnimatelni! :)

Georgiev

  • Гост
ОЧИТЕ НА ЧЕТИРИ В ХИПЕРМАРКЕТ „ОНЬОР”!
« Отговор #3 -: 08.10.2008 23:22:35 »
Цитат на: "sasasad"
tq i upravitelkata i neiniq donor ot dobrata komunisti4eska targoviq sa6to po sa6tiq na4in raboteha i predi gadni 4erveni otro4eta smarta im e malko

Tochno zaradi takiva kato teb, koito neprekustano si navirat chovkata v chuzhdi panici, nikoga niama da se opravim. :)

Неактивен Веселин Василев

  • Глобален модератор
  • Напредващ
  • ****
  • Публикации: 329
  • Пол: Мъж
    • Профил
За обслужването в Оньор
« Отговор #4 -: 21.10.2008 23:56:00 »
Наистина малко налудничаво звучи да си купиш толкова кутии и да набоядиииисаш едно хубаво не знам какво си и чак тогава да видиш че това не е лак а червена боя. Каквото и да си говорим трябва да се внимава колеги потребители - иначе някой ден може да чуете забележка от продавачка в магазин от рода на "Това всъщност не е самобръсначка а  сенокосачка..."Но аз пък имам опит пак в магазините на Оньор с некомпетентни, безпардонни и оттегчени продавачки. Мога да се сетя сега за два случая които ми образуваха нерви там -  първият когато отидох да си търся пантички за врата - нещо елементарно ще си помислите но не е така в тези магазини - та поисках да видя колко вида панти има и ми казаха че за врати са само един вид - нещо като универсални и взех една мъжка да видя и една женска но не ми хареса че резбата беше груба и наранена и помолих за други при което продавачката се намръщи и почна да мрънка че всички били еднакви и нямало какво толкова да ги избирам(нещо типично за Българската действителност на обслужване) и с неохота ми извади едно съндъче с панти вътре смесени мъжки и женски разпиляно не снадени и си избрах от уж еднаквите панти двакомплекта една за горе и една за долу и какво беше учудването ми като ги пъхнах една в друга те не влизаха и двете. Казах това на продавачките - те бяха две и те веднага казаха че това не може да бъде но като пробваха се убедиха сами и си стъжниха още-повече погледите само че този път в посока към производителя на пантите.
И втория път за който се сещам си търсих бургия за бетон 5 милиметрова защото ми трябваше да си закача едни картини на панелката в хола с дюбели и като отидох поисках и пак да видя какви  има и ми казаха че имат немски - викам си немското няма грешка но какво да ви кажа като видях бургията която ми подаде продавачката то сигурнона три хиляди километра поне е правена от Германия някъде - криво монтирана видия на върха - някаква оксидация дето немеца определено няма да направи и пак казах че това не върши работа - в този случай обаче случих на търпелива продавачка даже прекалено според мен щото хич не се ядоса даже като прерових цялата наличност от бургии за бетон докато си избера компромисно една която беше долу-горе центрирана но доста тъпа отпред но просто нямаше други по-хубави. Сега последно като ходих пак за бургии този път за метал в големия им магазин си харесах по-бързо но стана припряно понеже те единично не ги продават вътре на етажерките а на касата и се нареди цяла опашка отзад докато касиерката ги извади   та да ги броим и маркираме после но така е българина си заслужава това обслужване- ако бяха на рафтовете щяха да бъдат окрадени вероятно. Абе всичко ни е така май - кога ли ще се оправим само един Господ знае!!!
Илли, Илли, лама савахтани!

Неактивен UGLY_BOY

  • Напредващ
  • **
  • Публикации: 494
    • Профил
ОЧИТЕ НА ЧЕТИРИ В ХИПЕРМАРКЕТ „ОНЬОР”!
« Отговор #5 -: 23.10.2008 18:48:12 »
Ако ще да станем най-богата държава в света, манталитетът ни няма да се оправи.
Талантът е 5 %, а трудът - 95, но когато 5-те процента ги няма, 95-те отиват на вятъра!

My Pic:
http://photos1.hi5.com/0005/758/315/5DTDTq758315-02.jpg

Georgiev

  • Гост
ОЧИТЕ НА ЧЕТИРИ В ХИПЕРМАРКЕТ „ОНЬОР”!
« Отговор #6 -: 02.11.2008 19:06:11 »
Имам чувството, че целия пост на г-н Василев е едно изречение и затова не съм го чел. :)

Лимонко Лимонков

  • Гост
ОЧИТЕ НА ЧЕТИРИ В ХИПЕРМАРКЕТ „ОНЬОР”!
« Отговор #7 -: 13.11.2008 17:07:58 »
Г-н Василев според мен е дървен философ! Все се изкарва вещ по всички въпроси.  :D

Georgiev

  • Гост
ОЧИТЕ НА ЧЕТИРИ В ХИПЕРМАРКЕТ „ОНЬОР”!
« Отговор #8 -: 19.11.2008 00:44:08 »
Най-вече за HP :)
« Последна редакция: 28.12.2008 12:21:51 от Борис Беленски »

Неактивен Веселин Василев

  • Глобален модератор
  • Напредващ
  • ****
  • Публикации: 329
  • Пол: Мъж
    • Профил
Вещ по всички въпроси - ха ха ха !!!
« Отговор #9 -: 26.12.2008 17:53:12 »
Това че някой, освен господата Георгиев, Незнамсикой, Лимонков, Ъгли Бой и така нататък, помества мнение - означава ли, че е вещ по всички въпроси? Не естествено - и аз се уча всеки ден. Но когато забелязвам едностранчивост и тенденция която залита към параноя, не мога да се въздържа да не проява и друго, по-различно мнение от това на гореизразяващите се. Само за статистиката -  в момента работя на лаптоп НР Павилион и съм много очарован от производителността му, ако може с една дума да се изразят качествата на такава придобивка. Серията Павилион допреди една година не се предлагаше на родния пазар и от това родния потребител само губеше, защото представата за един пълноценен лаптоп се изчерпваше с ограниченото предлагане на няколко марки лаптопи, най-вече застояли бройки на западния пазар. От стъпването на НР в България и изграждането на сериозна сервизна база и представителство - нещата са променени значително в полза на потребителите. И за да не ги фаворизирам ще кажа само едно - НР не  е всичко но значи много!!!
Илли, Илли, лама савахтани!

Неактивен UGLY_BOY

  • Напредващ
  • **
  • Публикации: 494
    • Профил
Не съм споменавал нищо за HP, нито съм искал да ви репликирам, когато съм писал това мнение. Явно е станало недоразумение.
Талантът е 5 %, а трудът - 95, но когато 5-те процента ги няма, 95-те отиват на вятъра!

My Pic:
http://photos1.hi5.com/0005/758/315/5DTDTq758315-02.jpg

Неактивен Веселин Василев

  • Глобален модератор
  • Напредващ
  • ****
  • Публикации: 329
  • Пол: Мъж
    • Профил
И аз се извинявам че май по инерция съм натресал това мнение тук а то си е за темата за компютрите. А извинявай Ъгли Бой май като гледам съм те припознал с един друг потребител със жълтеещо се лого Лимонко ли беше горе - ти си шест бе нямаш проблем не се кахъри чу ли Ъгли Бой нищо лично!!!
Илли, Илли, лама савахтани!

Неактивен UGLY_BOY

  • Напредващ
  • **
  • Публикации: 494
    • Профил
@Веселин Василев,
Благодаря!
Талантът е 5 %, а трудът - 95, но когато 5-те процента ги няма, 95-те отиват на вятъра!

My Pic:
http://photos1.hi5.com/0005/758/315/5DTDTq758315-02.jpg

Лимонко Лимонков

  • Гост
един друг потребител със жълтеещо се лого Лимонко ли беше горе
Изненадвате ме г-н Василев, не сте ми запомнили името! А то много лесно се запомня. ???

Неактивен Калчо Василев

  • Администратор
  • Напредващ
  • *****
  • Публикации: 242
  • Пол: Мъж
    • Профил
Аз последно набутах една фирма с покупката на 6 разклонителя от Оньор. Трябваха им за офиса и се оказа, че след около месец и нещо пет от тях сдадоха багажа - прегорели и изгорели ключета, хлабави контакти и подобни мизерийки, а, и липса на зануляване в единия  ;D Товара им беше компютри и по един принтер евентуално, плювалка, т.е. с минимален товар от максимум 200-300 вата. Тежи ми на съвеста тая покупка и реших да я споделя с вас. Някакви турски боклуци се оказаха, после ги подмених с български, просто внимавайте при покупката   ;)
Насила хубост не става !