Автор Тема: Доволни ли сте от новия сайт на EVN? (Електроразпределение)  (Прочетена 58606 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Господин Георгиев

  • Гост
Доволни ли сте от новия сайт на EVN? (Електроразпределение)
http://www.stara-zagora.evn.bg/
Лично аз имам доста критики и препоръки, но ще поизчакам някой ден, за да видя как напредват...

Anonymous

  • Гост
не могат да се проверяват сметките на тока на гражданите

ПАВЛОВ

  • Гост
АКО МОЖЕ ПРОВЕРКАТА ЗА СМЕТКИТЕ НА ГРАЖДАНИТЕ ДА СТАВА ПО ЕГН А НЕ ПО АБОНАТЕН НОМЕР

dia

  • Гост
nova stranica
« Отговор #3 -: 24.02.2006 11:27:57 »
Приветствам всичко ново,но смятам че то трябва да е по-добро и по удобно за нас клиентите. Смяната на сайта изключването на информацията по телефона и смяната на срока за заплащане в един и същи месец не е най доброто за клиента. Но все още едни на пазара явно е без значение нашето мнение.

Неактивен Анна Влахова

  • Нов
  • Публикации: 44
    • Профил
    • http://anjito.hit.bg
Майтап си правят
« Отговор #4 -: 24.02.2006 11:42:35 »
Не знам чия е идеята за подмяна на сайта на енергоразпределение, но като видях този, новия, чесно - много се смях. Абе тия хора луди ли са? Един полезен сайт имаше в тоя град, сайт, услугите на който аз лично системно ползвах. Е, вече го нама. Честито на всички, поздравления за дизайнера на новия сайт.  
Чаках с нетърпение да пуснат услугата "плащане на тока през интернет". До колкото знам тази възможност за работа със системата беше изградена и вече се тестваше... Явно обаче обществото ни още не е израстнало до толкова, че да осмисли, че Интернет е не само чат и електронна поща, а може да ти спести разходи на време, че и на средства. Но както и да е, аз лично ще го преживея. То всичкото ни такова, по български, пък аз за един сайт съм седнала да се тръшкам. Айде, и със здраве.

Anonymous

  • Гост
Ани, ако не знаеш да ти кажа, че този новия сайт на Енергото не е български, а на чужденците от EVN.

Неактивен Анна Влахова

  • Нов
  • Публикации: 44
    • Профил
    • http://anjito.hit.bg
o!
« Отговор #6 -: 27.02.2006 12:53:53 »
Как ще ги стигнем, хамериканците..... Ако ще турския султан да го е правил сайта, аз продалжавам да се смея.

уволнен зам. кмет

  • Гост
Много ляп трябва да изплюска тоя прос нарот за да стигне хамериканците. Аз лично предпочитам да настигна някоя хамериканка до 60кг, над 175см на някое по-уединено място, че да и покажа какво значи да я изпращи балканджия на 220 волта.
А като каза дизайнер, че се сетих.
Пътуват двама мъже в Чайката от Бургас за София и си приказват, приказват. Влакът спира на Централна гара и всеки трябва да поеме по пътя си. "Много ми беше приятно във Вашата компания, но така и не се запознахме. Приятно ми е - Петров - дизайнер - казал бургазлията. "Много ми е приятно - Иванов - най-обикновен педераст от енергото - представил се сливналията.  8)

znaestata

  • Гост
kak si gubim bremeto s gluposti
« Отговор #8 -: 28.02.2006 15:59:35 »
Koi plasta na razni "obrazovani" tapanari da se podigravat s xorata? Ako tazi glupost e platena s nasi pari vzemete gi obratno.

informiranata

  • Гост
Re: kak si gubim bremeto s gluposti
« Отговор #9 -: 28.02.2006 19:15:56 »
Цитат на: "znaestata"
Koi plasta na razni "obrazovani" tapanari da se podigravat s xorata? Ako tazi glupost e platena s nasi pari vzemete gi obratno.

Който пита - той плаща.

Неактивен Moderator Club

  • Глобален модератор
  • Старши
  • ****
  • Публикации: 11672
  • Пол: Мъж
    • Профил
Някой високопоставен е платил явно за тази щуротия!
Танкът мачка и пердаши, няма наши, няма ваши. Няма ваши, няма наши, танкът мачка и пердаши.

0501301188

  • Гост
mnemie
« Отговор #11 -: 07.03.2006 18:32:03 »
защо не може да се влезе в проверка на скметка и постоянно излиза съобщение "няма данни за този абонат"?

Anonymous

  • Гост
и на мене тъй ми излиза

Мария

  • Гост
Не съм доволна, защото не мога да си проверя сметката. Мисля, че това е крачка назад в обслужването на клиентите.

Anonymous

  • Гост
Възмутена съм.....
« Отговор #14 -: 09.03.2006 17:02:05 »
Безкрайно съм възмутена от всичко, което става в Електроразпределение клон Сливен и новия начин да вземат все повече и повече пари от потребителите. Какво означават тези лихви за закъснение с плащането?! Работя в бюджетна организация и получавам заплатата си след 25-то число на месеца, след което отивам да си платя тока за предходния месец и вече съм глобена... Защо не е съобразен срока за плащане не само с моето получаване на заплата, ами и на много други хора. Така или иначе ще си платим тока, няма да избягаме, ако искаме да стоим на светло... Сайта ви, колкото и да го сменяте вгорчава вкуса ми с това и с други неуредици. Не стига ежедневния живот, който ни рита от всякъде, а вие просто ни закопавате все повече и повече. Обидно и горчиво е.